Monnarosaa bi arkadaşım tam bir haftadır burnu tıkalı, sanki burnundan konuşuyo gibi 🤭 dün buluştuk dışarda açık havada, ama ben o anda anladım kızın sesinin öyle olduğunu ve şuan korkuyorum. Birebir bi temasım olmadı sadece yemek yerken maskeleri çıkardık ve masada karşımda oturuyordu. Şimdi kafamda binbir şüphe var 🤭 kız da anlattı hatta bi haftadır böyleyim başka sıkıntım yok korona değilim korkmayın falan dedi. 2 tane devlet Hastanesine gitmiş test yaptırmak için, çünkü o da şüpheye düşmüş endişe etmiş ama test yapmamışlar ateşi olmadığı için 🥺 8 gündür de başka bir şikayeti yok hafif öksürük ve burun tıkanıklığı dışında..
benim endişem de bu işte.. bu corona belasını normal gripten, soğuk algınlığından veya üşütmekten nasıl ayırıcaz eylül ekim kasım aylarında ?! Tam bir muamma 🥺🥺🥺