Monnarosaa Kızlar 2 gündür Soğuk algınlığı gibi belirtilerim vardı temas kurduğum Kişiler de pozitif çıkınca bende test verdim ve pozitif çıktı bu hastalığı atlatanlar ne yaptılar süreç nasıl ilerledi yazar mısınız ? 26. Haftadayım 🥺
Angel000 Monnarosaa çok geçmiş olsun Allah şifa versin korkmayın sakin kalmaya çalışın düşünmeyin beslenmenize dikkat edin bol sıvı tüketin arada nefes darlığı falan olabilir sakin kalın
Monnarosaa umggzm53 ilk başta sırt ağrım vardı hafif ama hamilelikte olur dedim dün de uyandığım da boğazım gıcıklanıyordu ve burnum tıkalı sesim boğuktu sırt ağrım hâla geçmedi bekliyorum evde il sağlıktan da aramadılar ben e nabızdan öğrendim
Monnarosaa Sera34 sırt ağrısı burun tıkanınlığı boğaz gıcıklanması arada ağrı vücudumda geziyor gibi oluyor
kustuyu95 Monnarosaa Çok geçmiş olsun rabbim bian once şifanızı versin nasil kapmış olabilirsiniz acaba
Nikonihan Monnarosaa şuan yaz mevsiminden dolayı Üşütmüş olabiliyoruz, burunlar tıkanıyo veya akıyo 😞 bunu koronadan nasıl ayırıcaz mesela 😳
Monnarosaa kustuyu95 eşimin ailesinde pozitif çıkanlar oldu onlardan bulaştı maalesef aynı evde bulunduk
kustuyu95 Monnarosaa moraliniz bozmayın burda bikac kişide okumuştum atlattim yazanlar olmuştu moral çok onemli kendinizi elinizden geldiğince motive etmeye çalışın bebeğe geçmediğini duydum sizde en kısa zamanda atlatacaksınız insllah
Yasemin00 Monnarosaa Ay çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin insallah tez atlatırsın bu süreci saglıkla insallah 🤲
Yarim_Kilo_Kiyma Monnarosaa Ah canım. Rabbim Şafi ismiyle şifa versin . Pozitif kişileri biliyordunuz neden aynı evde durdunuz ki 🙄 hemde hamilesiniz.
Monnarosaa Yarim_Kilo_Kiyma ilk başta kimsede birşey yoktu ve hastaneye gidenleri de test yapmadılar maalesef Temas olması lazım diyip eve göndermişler aslında ben birebir temas etmedim ama ilk çıkan kişiyle temas edenlerle aynı ortamda bulunduk mecburen. Şuan il dışındayım kendi evimde de olmadığım için kendimi korusam da insanlar anlayışsız oldu
maggie Allah şifa versin burada yazanlar oldu hep atlattığını ve bebeğe hiçbir şey olmuyormuş merak etme. Sadece sık sık ılık duş al ateşin yükselmesine karşı. Uçakta varmış diye post açmıştınız uçaktaki kişiden mi bulaştı?
Sinem33 Monnarosaa bende de 3 gündür aynı belirtiler var burun akıntım ve tıkanıklığım var hapsuruyorum da 37 haftaligim ama ateşim yok :( sizde varmıydi bu arada rabbim şifa versin hastahane ye yatirmadilwr mi
Monnarosaa Sinem33 benim ateşim yok canım hep 37 veya 36.6 çıkıyor eğer kendine dikkat ettiysen kimseyle görüşmediysen psikolojik olabilir