İlk doğumumu normal yaptım 6 ay oldu. Epiduralli normal doğum yapmama rağmen çokk zorlandım. Yani şöyle söyleyeyim bazısının rahmi çabuk açılıyor kolay oluyor bazısı çok sancı çekiyor zorla açılıyor. Yani bi kişiden kişiye değişir. O kadar çok kişi duyduö ki kolay doğuran. Ama ben zor doğurdum. O yüzden bence akışına bırak. Belki çokk kolay bi doğumun olur, belki de çok zorlanırsın ama sonuçta öyle ve ya böyle bebeğin çıkıyor 😂