Selinodemis01 kesinlikle sancı geldiğinde eşiniz belinizi ovalasın sıcaklık versin o kadar hızlı ilerletiyor ki ve sancının acısını. Hafifletiyor . Birde ben her sancı geldiğinde yerde siz kapaklarımın üzerinde hafif açarak karşıladım eşimde belimi ovaladı 1,5 saat içinde herşey bitti çok şükür size de bir avazda hayırlı doğum diliyorum cnm