Selinodemis01 2 defa yaptım ve ikisindede hiç bir ön hazırlık yapmadım canım. Sadece yürüyüşü hiç ihmal etmedim. 5 dakikada olsa mutlaka yürüyüşümü yaptım. Hiç korkmayın, eğer yapamıyacak bi durumunuz olursa doğumda zaten doktor sezeryane alır, ama bir engel olmazsa doğum anında herşey içgüdüsel olarak olup bitiyor. Allah kolaylık versin güç kuvvet versin 🙏🏻😘🌸