molsalkim çok teşekkür ediyorum peki sezaryenden ne kadar zaman sonra normal doğum yaptınız, bir sorun yaşadınız mı ve kriterleri neler biraz anlatır mısınız belki bana umut olur.. Hem lohusalık depresyonu hemde o gün yaşadıklarım derken atlatamıyorum bebeğimi evde bırakıp psikoloğa gidicem tek başıma içinden çıkamıyorum böyle olacağımı hiç düşünmezdim Allah kimseye yaşatmasın herkes doğumlarını çok güzel yaşasın insallah..