Selinodemis01 canim ben de cok korkuyordum normal doğurdum.. sivilcemi bile patlatiklarinda bas bas bagiran binayi ayaga kaldiran, camları acip polisss cagirin diye bagiran benn normal doğurdum yani düşün canim cok tatlidir😁😁 sanci geldiginde bagirmak yerine nefes alip verirsen daha kolay gecer ve eğilip kalk pilates topunda egzersiz yap bebek yağı mutlala gotur eşin belini ovsun bana aşırı iyi gelmisti inan