Selhan Yasemin35 Bende cuma günü izne ayrılıyorum 😏aynen geç kalmis hissediyorum temizlik yazlıklar onun kıyafetleri utulenicek yerleşecek bavul vs..çok yorulcaz sağ salim biter insallah😊
Yasemin35 Selhan akşamları kisliklari yıka kaldır yazlıkları indir zaten çok yoruluyorum. Evmanya dan dolap aldım hala gelmedi inşallah gelir. Çalışınca çok zor
Sengulylmzr Yasemin35 Selhan benimde aynı 🙈 hiçbirşey hazır değil ama sanırım bu yüzden bana zaman hızlı geçiyor hazır olsa beklemek zor geçer son son işlerle uğraşırken zamanı anlamayacaz bence 😂😍 bende 31+3 deyim bugün 💕
Ozgeanne Zeynepmom hastane cantamiza 2 adet 5li çıkış koydum 2 adet battaniye çorap ağız Mendili bezi ıslak mendil vs ayrıca ilk 2 hafta Evde de giymesi için uzun kollu zibinlari var 4 ya da 5 adet malum dış dünyaya alışması hemen olamayacağı için 😊
Selhan Yasemin35 bikere daha yazmıştınız sanki hala bekliyomusunuz dolabı o sizmiydiniz acaba ya şikayette bulunsanız bi bende cumadan sonra kısliklara başlıcam temizliği ramazan ortasında yaptirsam diyorum geç kalmis olurmuyum acaba bilemedim😶çalışınca zaman akıyo sanki evdeyken nasıl olcak hiçbi fikrim yok yapılacak çok şey var gerçi aynı olur sanırım 🙈
Roses 31 haftaligiz odasından çıkamaz oldum bide mis gibi kokmaz mi hemen geçsin istiyorum zaman çok merak ediyorum çünkü bi çantamız kaldı onu hazirlicaz
-gyns- eymenelif Tam 30 dayız bizde👶🏻.. Zaman nasıl heçiyor anlamıyorum desem🙈.. Kpss çalıştığım için, şükür çok sıkılmadan bekliyorum bebişimi.. Bazen heyecan tavan oluyor.. Nasıl, ne zaman gelecek.. Kime benzeyecek diye düşünüyorum🤩..
Yasemin35 Selhan daha önceden yazdım mi hatirlamiyorum🙂ayın 30 unda gönderilecek yazıyor bekliyorum yazdım Sikayetvar a falan yine ertelenirse tüketici mahkemesine başvuracağız.
zkkknn Sengulylmzr bende 32 haftalik oldum çok şükür ama hiç birşey yapmadım .. sadece hastane çıkışı aldık o kadar 😂😂 rahatligima bak
Selhan Sengulylmzr bencede kalan zamandan bisey anlamicaz kosturmaktan🤣sağlıkla gelsinde minnaklar herşey hallolur❤😍
Deniz_destan_can Benim de hiçbir şeyim hazır değil kızlar maşallah size 🙈 O yüzden zaman hızlı geçiyor. Geç mi kaldım ya:/ 31+5 🤰
eymenelif Deniz_destan_can herkes bu haftalarda basliyor zaten sende basla yavastan canim ne olur ne olmaz
KaderKaradeniz Ay okudukça panik oldum ben daha kıyafet yıkama safhasına geçemedim maşalh herkes hazırlıklı 32 haftaya girdik bizde bende başlıyım hemen yıka ütüle kısmına Allah hepimizin yardımcısı olsun kızlar 💖
EmineeMirayy95 31+3 üm Banada zaman gecmiyo gbi artik. Çantamı da hazırlamadım bikac hafta sonra hazrlarim diye düşünüyorum. Fazla kilo almadim ama bel ağrılarım cok fazla benimde maşallah bide cok hareketli geceleri uyutmuyo beni. Onun dışında sıkıntı yok şükür son 60 gün 🙏🤗
Ozgeanne Zeynepmom yok canım terlemez yani onlar da sıcacık evinden çıkıp dünyaya geliyorlar ister istemez usuyebilir 😂 banyo sonrası vs hemen kısa kollu da giydiremeyiz evin içinde ancak birqz zaman geçip ortamına alisinca 😊
NuseybeNurrnsoy Yasemin35 aynı bende canım 31+5 bişeyi hazır değil daha ogluşumun acele etme yavaş yavaş 30 dan sonra vakit geçmiyormuş bak bize daha kolay geçer ugraştıkça🙂
Yasemin35 NuseybeNurrnsoy istesem de vakit bulamıyorum zaten 🙂 inşallah haftaya yavaş yavaş başlayacağım