32+3 teyım dun dogum ıznıne ayrıldım, bebegım gelısım olarak 34 haftalık gorunuyor, doktorum boyle gıderse hazıran 2 sıne kadar dogurursun dedı fakat bebegım dönmedı 🙁 normal dogum cok ısteyen bırı olarak bu benı cok uzuyor. Kafa gelısımı olarak donmesıde zor dedı artık doktorum bakalım denize gir dedı annemın yanında dogum yapıcam denız kenarına gıdıyorum denıze gırıcem mayıs ayı boyunca belkı bı etkısı olur