ysmkml Nasıl hissediyorsunuz neler oluyor yani 🙈 benimde 12haftalikken yüzde 90 olarak cinsiyet söylemişti, yarın yine gidicez bakalım 🤗🤗
ebrulii91 16+2 deyiz mide bulantısı ve yanması hala devam ediyor… bu şikayetleri devam eden var mı ve rahatlamak için ne yapıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim 😢
Cerenka ysmkml evet netleşti 13. Haftada tahminde bulunmustu erkek diye bugün netleşti oğlumuz oluyor 🥰
Tgbab Sabihak 14 e kadar kustum şuan 16+4 üm bulantım hafifledi ama kullandığım vitaminler inanılmaz midemi ağırtıyor 😭
Kbraasultaan Bende 16 haftalığım bayramdan sonra cinsiyet öğrenmek için gideceğim şuan için çok şükür iyi gidiyoruz ancak 2, 3 gündür kasıklarımda ağrılar oluyor sizce normal midir acaba?
DiplomaliEvHanimi Kbraasultaan normaldir canım oradaki kemikler genişliyor çocuk genişliyor yukarı doğru çıkıyor ya bir de artık bebeğin kilosu da tartılabilir kiloya geldi ondan dolayı olmuş olabilir
Kbraasultaan DiplomaliEvHanimi anladım canım adet olacakmış gibi ağrı olunca biraz tereddüt etmiştim açıkçası 😊
DiplomaliEvHanimi Kbraasultaan benimde arada alt karnima bi sanvi girioo tas kesiliooo varyaa galiba ayaklarini dayiyo agrilarda ondandir 😅
ElizKuzey Sabihak Merhaba kuzum bizde 16+6 yız bugün çokça şükür 🤲🏻👶🏻🧿 Oğluş geliyormuş 🤲🏻💙15+6da öğrendik ama hala hareketlerini hissetmiyorum merakla bekliyorum 🤲🏻😇🧸👶🏻
DiplomaliEvHanimi Cerenka bize de 13 haftada kız demişti doktor pazartesi kontrolüm var 17 haftalık oluyorum tam �nşallah bizimki de netleşir
Cerenka DiplomaliEvHanimi inş canm büyük ihtimal netleşir seninde 13. Haftada organlar tam gelısmedıgı ıcın tahmınde bulunuyorlar ama genellikle %80 tutuyor 🥰
DiplomaliEvHanimi Cerenka aynen canım Bir aydır kızım diye avutuyorum kendimi bir anda erkek derse çok şaşırırım değişik olurum yani 😅
Yeliz1 Ben hareket hissetmedim henüz yada belki ben anlamıyorumdur ilk olduğu için banada %80 erkek dedi