DiplomaliEvHanimi Cerenka aynen canım Bir aydır kızım diye avutuyorum kendimi bir anda erkek derse çok şaşırırım değişik olurum yani 😅
Cerenka DiplomaliEvHanimi bende öyle valla bugün netleşince rahatladım ama smdı bugün bana farklı bsy deseydı ona ınanmayacaktım busefer genemı degısır dıye neyseki korktugum olmadı 😂
Yeliz1 ebrulii91 ya hiç sorma bazı günler içmiyorum denemek için ama mutfağa bile giremiyorm maalesef
minikos Nurbl benim çok şükür rahat geçti bulantım ve kusmam çok nadir oldu bi ağzımda acı tat oluyodu bide bel ağrım vardı
Seval22 Sabihak 16 +1 kusma bulantı bel ve ayak ağrısı devam dün oğlumuz olacağını öğrendik 2 gündür de kıpırtılarını hissediyorum gece 11 gibi coşuyor doktora her gittiğimde eller yüzünde uyuyor dürtüyoz hiç bozmuyor rahatını o kadar çikolata meyve suyu içtim yok yani inatçı ve uykucu
betul1- Sabihak 16+4 deyim kızım olacak Allah nasip ederse arada sol kasıkta kıpırtılar hissediyorum ama emin olamıyorum ☺️
ysmkml Kızlar yarın kontrolüm var genelde tuvalet sıkışık gittim ama bilinçli değil, yani gitmeden heyecandan bir şişe su bitirdim. Şimdi yarın için yine o şekilde mı gitsem daha iyi görür domto?
insan_insan 15+6 olur mu 🙈🙈bende 3 gün önce öğrendim oğlumuz olacak inşallah 🌺🌺 çok kız odaklıydık kız ismi bulmuştuk ama erkek bulmamıştık şimdi kaldık öyle sağlıkla gelsin de inşallah 😍
Mom092 Bgmky ayy benmkide oyle denk geliyor 2020 de gelmesinler 😂 21 de gelsinler 🥰 sagliklaa insallaaahh
Bgmky Mom092 20 de olursa yıl kaybı olacak. Sağlıkla doğsun ama ben 2020 de doğarsa nüfusta 21 olarak yazdırırım
Ysmn0605 Bgmky nasil yil kaybi olacak anladim benimkide 6 ocak deniliyor ama bn erkan olacagini düşüyorum ☺