deletedmom24 Zeynepmom belki. Belki değil canım kesin bilgi. Haram. Sen o mantıkla bakarsan 3200 bine 5200 lira alıyosun o fazlalıkta sigortanın bütcesinsen nice emekçinin alın terinden sana veriliyor. Nasıl helal olur bu para ???
Heather Zuzuu sgk dükkanın babnıza ait olmasıyla ilgilenmez. Normal sigortalı çalışan gibi 32. Haftanızda doktorunuzdan rapor isteyin çalışan olduğunuz için sonrasında pttden alabilirsiniz parayı. E devletten rapor paraları takip edilebiliyor🙂
Elifbektas Gmzegb bildiğim kadarıyla kamu da çalışanlar alamıyor çünkü onlar izinliyken bile maaşları yatıyor o yüzden ama en doğrusu sgk yı arayıp sormak
RabiaKtkc Elifbektas evet farklı çünkü ikiz gebelikte izin doğumdan önce ve sonra olmak üzere 20 hafta toplamda 4 haftalık farkta tahmini 1 15 bin artı para demek canim
Ysmnsml Zhdsngz şimdi canm ben 25 haftalık hamileyım ve bu hafta ızne cıkacm. Doktordan calışamz raporu alacm. Şimdi ben eger 31 de dogum yapsam vermzler demi. Yanı dogum halınde 120 gun kalmk mı gerekıyor☺ 40 haftayı doldrmk gerekıyo yanı☺
Obsesifk Heather evet hatta benim bi tanıdığım 10bin tl aldı tabii kendi maaşı üzerinden iş yeri kesmeyip her ay maaşını yatırdığı için para yattığında haklı olarak istedi böyle bişeyde oluyormuş ilk defa duydum
Tugceince Obsesifk sigortası asgariden değil yüksek ödeniyordur . Bu yüzden fazla almıştır . Asgari ödenelnler 5050 veya 5500 lira kadar bşy alıyor