deletedmom24 bende hamile olduğumu öğrendiğimde işten çıkmıştım 🙂 şimdi 5 aylık olduk hem evde sıkılıyorum hemde eşime destek olmak istiyorum tekrar işe başlıycm bi kaç güne kadar . Ancak bu para evde oturup son 90 veya 120 günü sigorta yaptıranlara haram değil bence . Hamileliği risklidir , veya zor geçiyordur, çalışamıyordur . Parayı almak her kadının hakkı . Sonuçta çocuğunun ilk zamanları çok fazla masrafı olcak ve bu para büyük ihtimal çocuğuna harcanacak. Tabi keyfi çalışmayanlara sözüm Yok .