Tugceince Obsesifk sigortası asgariden değil yüksek ödeniyordur . Bu yüzden fazla almıştır . Asgari ödenelnler 5050 veya 5500 lira kadar bşy alıyor
Tugceince Obsesifk peki geriye dönük 3 ay sigortası var . Doğuma son 2 ay kala işe başlıyor asgari ücretle çalışıyor . Yine 5500 lirayı alabilir mi ? Yoksa bu parayı alabilmek için DHA hamileliğinde dha uzun bi süre mi çalışması gerekiyor
Ipekokanliya Ysmnsml siz zaten o parayı alırsınız . Toplu olmayabilir ama 2buvuk 2 buçuk alirsinizmuhakkak
Dlrsdzynpzll Arkadasar o konu oyle degil bence iyi araştirin. Ev hanımları oyle 90 gunle olmuyor benim bildigim en az odenmis bir pirimin ustune hamileyken en az 90 veya 120 daha odenirse alinabiliyo diye biliyorum
Korkmazdoruk88 Tugceince Sevdadeniz Tugceince bende bugun gorustum sigortayla calisirken hamile kaldigin zamanla indan once 1sene incesine kadar 3aylik sigortanin yatmasi lazimmis daha sobra doktorundan rapor alip sgk veriyorsun sgk daki memur bu sekilde bulgilendirdi cnm
Tugceince Korkmazdoruk88 hamile kaldığın zamandan 1 yıl öncesi değil . Rapor aldığın zamandan 1 yıl öncesine bakıyor . Mesela Eylül’de Doğum yapacaksın diyelim . 37. Hafta da yani Ağustos’ta rapor aldın . Geçen sene ağustos ayına kadar bakılıyor
RabiaKtkc Elifbektas evet farklı çünkü ikiz gebelikte izin doğumdan önce ve sonra olmak üzere 20 hafta toplamda 4 haftalık farkta tahmini 1 15 bin artı para demek canim
Nisanannesi Başlık yanlış yazıldığı için çoğu kişi yanlış anlamış yorumları yarısına kadar okudum hafif bir sürtüşmeler 😥😋 çalışan annelere 120 gün 5500 TL çalışmayan anneler 300 TL doğum parası alıyor 😊😊