Ben de araştırmıştım hamile kaldığımı öğrendiğim an😜 , ben sigortalıyım da sigortalı olmayan arkadaşlar için şöyle anlatayım,doğumdan önce 90 gün SGK lı olmak gerekiyor doğum parası için , aslında tam olarak doğum parası da denmez , çalışamadığımız doğumdan önceki 2 ay ve doğumdan sonraki 2 ay için devlet maaş ödüyor ama şöyle bir durum var doğumdan sonra da sigortanızın devam etmesi gerekiyor . Çalıştığınız yerle anlaşıp doğumdan sonraki iki ay içinde çıkışınızı yapmamasını söyleyin .Ödeme bazen 4 ay toplam bazen de doğumdan önce 2 aylık doğumdan sonra diğer 2 aylık ödeme şeklinde olabiliyormuş.maaş ödemelerimi aldıktan sonra da sigortayı kestirip işsizlik maaşı hakkınızı talep edin🤗