Deletedmom272 bence çok kırıcı bu yazdığınız karlı tarafı üzer ben okurken bile başkaları adına üzüldüm bizim komşumuz hamileyken sabun aletmiş kül aşermiş yiyecek içerir olması çok normal siz nerden bilebilirsiniz ki insanların canının çekmeyeceğini benim canım istese ve alamasam aklıma düşse daha mı iyi bence biraz anlayışlı olum biraz da kırıcı dilinizi kendinize saklayın