Deletedmom95 Mom9272 ahahah forum sakindi su aralar 😂😂 dengesiz hadsiz insanlar var ne yazıkkı ve bu meshur oldu hamilelikle alakalı problem yaşayan insanları üzecek sözler sarfetmek 😒
Damalakko Mom9272 maalesef öyle umarım birdaha kimseye bu tür şeyler yazmaz şahsen ben hamile olmasam bana böyle birşey söylede çok üzülürdüm vicdan çok önemli çok
Mihre Deletedmom272 Benimde dayım arıcılık yapıyor ve haliyle en doğalını ondan temin ettik.Her ne kadar anneme hergün 1 şeker kaşığı yutucam desemde ihmal ediyorum.Eğer ki alerjik bir bünyeniz yoksa tabi ki tüketim,şifadır bal’ın her şeyi🐝
Mihre Deletedmom272 Şu vicdansız yorumunuzu baştan görseydim keşke.Verdiğim yanıta pişman oldum.Vegandan önce kalpsizsiniz siz!
Mom9272 Deletedmom95 kimse büyük konuşmasın valla oda sınanır Allah yaşatmasın tabi kimseye ama böyle konusmakta terbiyesizlikten başka bişey değil
ecembugra53 Deletedmom272 canım doktoruna sordum nu arı poleni bu alerji yapma özelliği oluyor bazı kişilerde mesela bunu iyice araştır canım Evt çöl sağlıklı bişey polen hamile olmadan önce yedik eşimle biz de canım aöa alerji reaksiyon gösterebilir hamilelikte
Deletedmom95 Mom9272 hayır hem blablabla ya anne olacaksınız nasıl bu kadar gaddar olabiliyorsunuz diyo kendi yazdıkları gaddarlığın kaçıncı seviyesi acaba 😑 Allah ıslah etsin ne diyeyim…