Kizlar selam, rizeli ve anzerliyim. Malum buranin poleni ve anzer bali meshur. Kendi petegimizde var. Bal degil ama polen yemek istiyorum. Icinde ki besin degeri inanilmaz. Ne et ne sut hepsinden fazla. Kilolarla saglikli besine es deger kucuk grami bile. Acaba gebelikte yenmesinin sakincasi var midir ki🙄 bilgisi olan🙄
(adminler basligi yiyecek icerir diye degismeyin lutfen. Polen kimsenin caninin cekebilecegi bir sey degil. Ilac niyetine tuketilen bir sey. Basligi degisince kimse bakmiyor rica ediyorum degismeyin benim icin onemli)