Merhaba herkese hayırlı doğumlar şimdiden bizimde çok şükür sıkıntılı günlerimiz bitti ikinci gebeliğim ara verince zor oldu biraz bulantılardan mahvoldum bizde18+ 5 olduk ben hareketlerini çok hafif hissediyorum kızlar sizler kaçıncı haftada net hissettiniz oğlumda 17 haftalıktı net hissetmiştim 🤔