Bende 22. Haftamdayım doğumum eylül başı inşallah 😊 bebeğimin nerdeyse herşeyi hazır ben erken başladım yavaş yavaş almak daha zevkli hem geze geze alıyorum 😊 sicaklar geliyor son aylarda iyice ağırlaşırım diye erken başladım.. bugünde odasını alacağız, en son da bebek arabası ve bakım ürünlerini alınacak 😊🤗