[silindi] Babiessss berbat geçiyor psikolojim alt üst ağlayıp duruyorum bebeğimi de üzüyorum ama elimde değil 😭😭😭 Umarım düzelirim sabaha kadar uyuyamadım 😣
Elif1147 Minigim18 12 haftalıkken erkek dediler 16 haftalıkken kız dediler geçen hafta başka bir doktora gittim 18 haftalıkken yani o da kız dedi
Ngms Damla6606 doktorum bna on sekizinci haftamda 230 gram dedi çok az geldi 10 gün sonra randevum merak ediyorum hala küçük mü diye
Damla6606 Ngms kaşar ve muz kilo aldırıyo ama ben kaşar yiyemiyorum tiksindim için muz yemeye baslıycam sende ye inşallah faydası olur