Bebeto 40+1 olmus tu gunum dr artik doğum olsun pisliğini yer dedi hiç sanci açılma yoktu memorial e gittim dr muayene etti ve 40 haftan bitmis dedi suni sanci vermiyorum fitil kullanıyorum dedi 2 fitil verdi toplam açılmaya göre belirli saatte benim açılmam geç oldu 6 saatte hala 3 cm di 13.00gibi hastaneye yatisim yapildi akşam 8 gibi sancılarım sıklaştı 5.5 cm oldu sonra 11 gibi ilerlemişti artik sancılar ve açılma 23.45te kızım doğdu dr mükemmeldi has tane memnuniyetim de bi o kadar estetik dikiş yaptı odalarda ailen yanında sanci çekiliyor dus aldim sancılarım gelince çok memnun kaldim