Bebeto Arkadaşlar merhaba ☀😊 Diyarbakır’da genesis e giden var mı geçenki yağmurdan dolayı su basması olduğu için şuan Doğumhane kapalı ve hocalar başka hocalara ve hastanelere yönlendiriyormuş bu durumu yaşayan var mı ?
SheylaErekpek Bebeto evet canım doğumu gelenler haftası dolanları başka doktorlara yönlendiriyorlarmış bende cuma gidicem kontrole bakalım be dicek doktorum daha 4 haftam var doğuma ama olduki erken geldi napcaz 🤷♀️
Elostoprak Bebeto gidince Bilgi alınca bizleride bilgilendirseniz çok iyi olur bende genesise Pınar hanıma gidiyorum kontrolüme iki hafta var daha 35 haftalığım kesin Bilgi vermiyorlar sizler yakın zamanda gideceksiniz gidip Bilgi alınca bizleride bilgilendirinrica etsem
Bebeto SheylaErekpek aynen benim de cuma kontrole gidicem ve benim doğumum yüksek ihtimalle bu hafta olacak o yüzden bilemedim çünkü şimdi diğer hocaların bize yaklamaşımı vs nasıl olacak bilmiyoruz yani ben istiyorum ki kendi hocam girsin Doğuma 😐
SheylaErekpek Bebeto valla inş açılır diyelim çünki ben Fatma hocaya okadar alıştım ki korkuyorum başka yere gitmeye yeniden düzenleniosa temiz olur inş dua edelim de biran önce açılsın 🙏 nekadar kaldı sizin doğuma?
Bebeto Bugün Fatma hoca perşembe ya da Cuma büyük ihtimalle açılır gibi dedi ama ne kadar hijyenik olacak o konuda da şüphem var 😬
Bebeto Elostoprak ben bakalım o güne kadar doğurmazsam durumu paylaşırım sizinle inşallah 🤗 siZin peki memorailda normal doğumu destekleyen bildiğiniz bir hoca var mıdır? En azından eğer doğum orada falan olursa ona göre gideyim
MUsa-ESraDursun Bebeto bu genesis durumunu ben yaşadım 40 haftam bitti ve memori al neval hanıma yönlendiririm dün gece doğum yaptım normal
Bebeto SheylaErekpek 39. Haftadayım cmt günü tahmini görünüyor doğumum bakalım inşallah dediğiniz gibi olur hayırlısı ♥
Bebeto MUsa-ESraDursun Allah analı babalı büyütsün geçmiş olsun 🤗♥ Çok sevindim sizin adınıZa inşallah darısı başımıza diyelim 😊 ücret olarak nasıl oldu peki ?
MUsa-ESraDursun Bebeto polis memuru eşim 2040 normal dogum oldu 158 nst ve muayene parasini verdik indirimli hali boyle
MUsa-ESraDursun evet hep.ona gittim 40 haftayı geçince doğum olsun dedi orda da olamadı neval hanıma geldim
Bebeto MUsa-ESraDursun açılmanız falan olmuş muydu müsaitseniz yazabilir msnz özetle nasıldı doğumunuz ? 😊
Bebeto MUsa-ESraDursun teşekkür ederim Fatma hoca da ona yönlendiriyorum dedi hayırlısı artık bakalım sağlıklı olsun da her şey 😊
Duygukahraman MUsa-ESraDursun gözünüz aydın bi benimki doğmak istemiyor sanırım 😄 haftamızı geçeli 6 gün oldu hala tık yok
SheylaErekpek Bebeto doğumhanenin nezaman açılacağı ile ilgili bir bilgi veriyorlar mı ne biliyim 1 hafta 10 gün 20 gün gibi?
Elostoprak Bebeto amin 🙏🏻 inşallah genesise doğumhane biran önce açılırda kendi doktorumuza gideriz başka doktorlara gerek kalmaz