Hacer21
Arkadaşlar bende doğumumu genesiste düşünüyorum memoria biraz fazla olduğu için gidemem genesiste Doğum yapanlar nasıldı ebeler benim allah nasip ederse normal Doğum olacak bana biraz bilgi verirmisiniz ilk gebeliğim dünya Doğumda oldu beni perişan ettiler 😞😞 sadece 2 saat dikiş atıldı düşünün artık o yüzden cok korkuyorum