Tugce1803 Cemrenur evimiz doğalgazlı artı klimada var soğuk olmaz ama kış bebeği olacak sonuçta dediğiniz gibi alayım onların numarası oluyor mu
Arinna Tugce1803 Küvet falan da mesela alabilirsin. Ben mustela aldım açıldıktan 6 ay itibari ile mesela. 4 aydık kullanıyorum. Tam 6 aya yetecek
Tugce1803 DiplomaliEvHanimi İstanbula giderseniz ordan bakarsın gerçi ben biberon baktım e bebek, joker, hepsiburada, gitti gidiyor, trendyol hepsinde fiyat aynıydı
Sewal35 Tugce1803 yani fiyat olarak çok pahalı bir şey değil her daim lazım olucak bişey bence dahada almanı tavsiye ederim
Neslihankk Tugce1803 ağız mendili al bol bol kuzum en cok o lazim oluyo battaniye alabilirsin biberon göğüs pompası gogus pedi depend emzik çorap çok önemli bence kendin görüpte al icin de uzun ipler olmasin ona dikkat et,aklima gelirde yazarım daha 🤭
Tugce1803 Neslihankk yarın emzik, biberon, file, çorap alayım. Şu bebek temizleme pamuğu var ya onlardan alsam da olur mu bozulmaz bişi olmaz dimi
Cemrenur Tugce1803 evet canim ama az al zaten çorap büyük olsa da giydiriliyor zaten çoğu yenidoğan tulumlar patikli oluyor çorap giydirmeye gerek bile kalmaz 😍😍😍
Superisiiiii İç zıbınlarını al ortak renk takımlar alabilirsin 0-3 az al 3-6 aldım ben iri doğar diye geri kalan 6-9 9-12 büyük aldım herkes bana büyüyor dedi işte müslin bezidir battaniyesidir havlusudur e bebekten aldım banyo ürünleride dahil
YenidenAnneOlmak Tugce1803 benim de doğumum ocak ta gözüküyor. Cinsiyetiniz kesin belliyse ona göre alın bence. Sonra sürpriz olmasın😊
Superisiiiii Cemrenur bende patik var incenin üstüne onları giydirsem oda olur yada alırım bilmiyorum annem 6 çift örmüş
YenidenAnneOlmak Tugce1803 ben de öyle diye gittim e-bebek e. Sonra 3-6 ay pembe-beyaz 5 li takım alıp çıktım😂
Superisiiiii Tugce1803 aynen öyle herşey var orda bütçene göre bak al büyük al yine zıbın al uzun kollu kısa kollu evin ısısına göre değiştirirsin
Tugce1803 YenidenAnneOlmak 😂😂🙈bende erkek alıp çıkarım diye korkmuyo değilim ama kıyafet değil de temel bakım malzemelerini alayım diyorum