Tugce1803 Yani kime çekeceği belli olmaz tabi ama biz cinsiyeti de öğrendikten sonra almıştık, dr uzun bu çocuk diyip duruyodu, sonra bir öğrendik ki babası maşallah 59 cm doğmuş😅 o kadar beklemiyoruz şu anda ama yine de yenidoğan kıyafeti olmayacakmış belli😊 Ama bunun şekeri var, iri bebek olma ihtimali var, Allah sağlık nasip etsin hepsine inşallah🤲🏻 bence siz 0-1 veya 0-3 aylıkları alın cinsiyetten sonra da, detaylıdan sonra ya da daha da geç yenidoğan alsanız da olur, o da sayıca çok fazla alınmayacağından çok zorluk çekmezsiniz inşallah. Hemen alasımiz geliyor ilk aylardan böyle şeyleri ama aslında uzunmuş bu süreç onu anladım🙂 bence diğer ihtiyaçları almak daha iyi olur şimdi