Hilal28 Busrapol bugün tam 27 haftalığız ve 10 kilo aldım 🙈 en son doktora gittiğimizde 900 gram olmuştu oğlum. Ben de idari izin kullanamayan polislerdenim artık zorlanmaya başladım 😕
Busrapol Hilal28 canim benim Allah yardimcimiz olsun seni en iyi ben anlarim 😁sismeye basladik sicak cok etkiliyor.kilo da aldi basini gidiyo ben tekrar nasil gircem bu uniformaya diye dusunuyorum. Hayirlisi bakalim.
Domatesimm Busrapol şişlik için ben gittim krem verdiler İhmal etmeyin. Şişlik daha da yürümeyi zorlaştırıyo
Hilal28 Busrapol valla eski çıtı pıtı halimizden eser kalmadı 🙈 sivil çalışma ihtimalimiz var ama resmiye devam edersek üniforma hayal olacak gibi 😄
Domatesimm Busrapol öğretmenim ama biliyorum kadın polis arkadaşlarım var özellikle pandemi sürecinde ne kadar zorlandılar gördüm 😭 Ayağınıza taş değmesin. İnşallah sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz ❤️
HGa 26+4 haftamdayım kızlar.Son iki haftadır bazen ani baş dönmelerim oluyor nedenini anlayamıyorum gözlerimin altı çekiliyor başım uğuşuyor gibi oluyor sonra yavaş yavaş her yer kararıyor . Doktor sıcaktan olabilir tansiyondan şüphelendi yaşayan var mı
Busrapol HGa dusuk tansiyon yasadim bi ara bende hissettim bunlari canim. Takip et ama durumu tansiyon onemli. Sicak zaten mahvediyor bizi.
Busrapol Hilal28 ben resmiyim vala o sansim yok 🥺bebek saglikla gelsin de insallah hayirlisi bakalim.
Sahraze 29+2 olduk 🙏 Tek sıkıntım işe gidip gelmek, bu sıcakta 45 dakika işe yürümek bana eziyet geliyor. Bide bunun eve dönüş için ayrı 45 dakika yürümesi 😔 32.olsamda izine çıksam artık 😉
Busrapol Sahraze niye okadar yuruyosun kiz arac servis vs guzergahi disinda mi. Ha yurumen saglikli o ayri mevzu. Ben cok useniyorum😅
ecembugra53 Busrapol canım bende 5 kilo Ya yakın aldım 😊💙 iyi gidiyor havalar dışım da iyiz cok şükür valla 😊
sympapatya Busrapol bende 28. Haftama girdim sertleşmeler ve toplanmalarım oluyor birde bel ve sırt ağrıları 🤗 5 kilo aldım ama sanırım bundan sonra hızlı alicam gibi 😅
Gonay Mervenur_kcbs en son 24. Haftamda tartılmıştım 12 kg dı bnmde :/şmdye 15 olmustur aynı gıbıyız:/doktorum cok kızıyıyor ama yapıcak brsye yok alıyorum:/
Duduars Mervenur_kcbs 10 kiloda ben aldim 27+2 yiz 😁 bu az kilo alanlara imreniyom valla nasil almiyorlar 😁
yumukeller Busrapol 28. Haftamdayim bende 5kg aldım inşallah daha fazla almam bebek alsın yeter😂 özellikle sabahları daha çok oluyor benimde ağrılarım..Allah yardımcımız olsun az kaldı çok şükür 😊
Fatma_ali_38 Sizin için üzüldüm keşke illerde ayrım yapmasalardı😔Ben idari izne ayrılabildim çok şükür🤲28+2yiz bugün kızımla🤰3gün öce kontrolümüz vardı 1300 gram 37 cmdi bal yanak kızım🥰🧿🥰5.5kilo aldım bende🤭
Tatlisannedilekk Busrapol 29+1im 2buçuk kilo aldım.Ağırlaştım artık ağrılarım sancılarım çok oluyor,sıcaklar bunaltıyor,uykusuzlukta cabası🤦🏻♀️
DilanDag Busrapol 30 haftalık olduk gebeliğin başında 94 kiloydum şuan 30 haftaya kadar sabit 90 kaldım nasıl oluyor anlamıyorum çocuğun kilosudamı çıkmıyor bu tartı da 😔😂😂
Busrapol DilanDag bunun icin uzulmuyorsun herhalde… sansli hatun😄ben su iciyorum yag oluyor o derece 😅