Busrapol Ececem helall kiz ben 7 kilo diye kafayi yiyorum inan fazla da yemiyorum sok oluyorum tartilmaya korkuyorum. Herkes diyoki kasma dogumdan sonra verirsin.
Busrapol Sahraze niye okadar yuruyosun kiz arac servis vs guzergahi disinda mi. Ha yurumen saglikli o ayri mevzu. Ben cok useniyorum😅
Sahraze Busrapol Mecburiyet canım ya, otobüs minibüs geçmiyor, ee takside bütçeye zarar verir. Yoksa sağlığım ve sağlıklı bir doğum için akşam serinlikte yürümeyi tercih ederim ☺️
Ececem Busrapol valla kafayı yiyecek bir şey yok. Ben sağlıklıyım, bebeğim sağlıklı :) zayıf hamile kalanların çoğu fazla kilo alıyor. Doğumdan sonra verilir hiç sıkıntı değil
Busrapol DilanDag bunun icin uzulmuyorsun herhalde… sansli hatun😄ben su iciyorum yag oluyor o derece 😅
DilanDag Busrapol hayır üzülmek değil de anlamadığım çocuğun kilosu neden yansımıyor tartıya hep aynı mı kalınır 😂
Tatlisannedilekk Busrapol normaldir heralde çünkü bebek hızla büyüyüp ağırlaşıyor, rahim kendini doğuma hazırlıyor
Elifdoan Busrapol bende 26+4 deyiz 5kg aldım 😊 evet o vajina ağrısı yani ordaki kemik ağrısı bende de oluyor, bide bel ağrısı var ara ara giren
Busrapol Elifdoan cekicez gayri. Anormal bi durum degilse agrilar sorun degil de ben tedirgin oluyorum bazen .
Busrapol Hilal28 ben resmiyim vala o sansim yok 🥺bebek saglikla gelsin de insallah hayirlisi bakalim.
Elifdoan Busrapol yok yok ağrılar çok normal çatı kemiği denilen kemik genişliyor ister istemez bebiş de baskı yapıyor çok normal
Elifozmen33 26 +2 6 kilo aldimmm sicaklar olmasaaa bir haliyle sikayetler oluyor tabii saga sola dönmekte tansiyon dusmesi ödem eskime felan felan bebeğimmm icinn dayanıyoruz 😊
Ezgito 26+1 8 kilo aldım ben de. Dün kontrolüm vardı doktor normal dedi. Her ay 1-1 buçuk kilo almak normal sayılır dedi. 🤷🏼♀️
Gonay Mervenur_kcbs ama normal degıl mi?ztn bundan sonra almaya başlıycaklar.bnde 24 haftada gtmıstm 720gr dı.bebeğinin hareketlerı nasıl buarada?bnmkı 1 gun cok hareketlı 1 gun daha sakin
HGa Kızlar hepimiz ekim ayında doğum yapacağız. Sizce hastanede refakatçi durumu nasıl olur ( kaynanam gelsin istemiyorum açıkçası eltim ile çok karşılaştırıtor) bildiğim kadarıyla en fazla 2 kişi oluyormuş refakatçi bilen var mı
Elifdoan HGa pandemiden dolayı alınan kararlar aynen devam eder muhtemelen tek kişi alırlar refakatçi olarak gündüzde bir kişi ziyaret edebilir muhtemelen
Arya12 Ardahan91 bebeğinizin kilosu haftasına göre uyumluysa doktor neden size kilo alın diyip duruyor ki çok saçma. Genelde doktorlar anne adayı gereksiz kilo alınca kızıyorlar.