Bende 25+3 üm. İdari izin kullanıyorum şuanda . Çok şükür kullanabildim . 7 kilo bile almadım ancak 5 vardır . Doktor da devamlı kilo al diyor ama çok aşırı yeme huyum hiç yok . Bebeğiniz kaç gram ? Yani bebek kilo alması daha önemli değil mi ? İlla benim de mi kilo almam şart