Gulcan0187 herkeste aynı şey tabii ki olmayacak..! Ancak bir sorgulayın şu diyeceklerimi: erken doğumunun artışı, herşey yolunda giderken birden suyun azalması, bebeğin hareketlerinin 3 gün süreyle durması ve anne karnında oluşan sebepsiz ani bebek ölümleri sizce de bunların sorgulanması gerekmiyor mu? Ayrıca bunun yaptırılmamasını savunan doktor sayısı
hiç te az değil..! Bir de söz konusu insan hayatıysa en önemlisi bir evlat sa bunun açıklaması “alerji, aşı bozuktur, dışarıda beklemiştir” olmamalı diye düşünüyorum..!