hulya_sncr47 merhabaa , benim de perşembeydi yola çıkacağım için bugün aradım bugüne aldırmak istedim tabi hafta dolduğu için okeyledi ebemiz,iyi ki de öyle yapmışız inanılmaz ağrıyor şu an kaldıramıyorum kolumu, yollarda perişan olurmuşum 🤦🏽♀️ Ama dedkleri gibi herkesin bünyesi farklı inşallah seninki hiç ağrımaz ❣️