9ay10gun canım sağlık ocağını ya da varsa numarası ebeni arayıp sorabilirsin. Beni 16. Haftamda çağırmıştı ben erken değil mi genelde 20 de felan gidiyormuş herkes dediğimde sistemde 17. Haftamda gözüktüğümü söylemişti. Daha sonra da 18.haftamda gidip vuruldum ilk dozumu. Ki bu haftalar da vurulmasının normal olduğunı herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi. Eğer vurulma durumunuz olmazsa gideceğiniz yerdeki sağlık ocağını önceden arayıp bilgi alın durumunuzu anlatıp. Normalde misafir hasta olarak bakılıyor. Benimde öyle bir durumum vardı aradım gelirseniz vururuz demişlerdi.