Bugleemm -Minnaklarin-annesi- maşallahh rabbim nazarlardan korusun iki bebişini de 🥰 demekki bu kişiden kişiye değişiyor ekşi tatlı muhabbeti 😀
Misssimsek Bugleemm 9 ay boyunca bir bütün çikolata yememisimdir nerdeyse ama oğlum oldu. Tuzlu eksi acı yedim sürekli.
Elaasya Kizimda tatli cekti canim ve öyle devam eti ogullarimda da eksi cekti öyle devam eti bence alakasi yok
[silindi] Bugleemm 11+2 de ikili testimde bacak arası boş dedi ama sonra erkekte çıkabilir dedi bende 27 sinde gideceğim 14+4 te inşallah belli olur doktorum 14 te söylerim dedi ama bilmiyorum bende 😊😊
Minikbirkalp Yo değil hamileliğimin başlarında sabah ac karnına bile turşu yiyen ben ama hakkı oluyor 😊😊 alakası yok bence
Minikbirkalp Yorumlara bakılırsa tam tersi bi olay olmuş bence ekşi yiyen erkek tatlı yiyen kız doğuruyor 🤣🤣