Bugleemm Minikbirkalp o zaman eskilerimizin o hurafesi tam tersine döndü diyelim kesn benim de cinsiyeti erkek eğer yorumlara da bakılırsa 😂
Ebrarela_1963 Bugleemm ilk başlarda inanılmaz turşu yiyordum tam 3 bidon 5 kiloluk bitirdim suyunu bile içtim tatlıyı ağzıma süremiyordum o zamanlar şimdi son aylar tatlı yiyorum kızım olucak 🥰🐣🥰
Aygul01 Bugleemm ben ilk aylar tatlı hiç yiyemedim tiksindim hatta, deli gibi eksiye aserdim ve oglum oluyor
Bugleemm Pinkyellow yaa ne güzel maşallah turşuları yemesi güzel de mide bulantısı ve istifarda sonuç kötü oluyor 🤦🏻♀️😁
Kubraa63 Bugleemm birinci ayimda canim kırmızı turşu istedi suanda dort aylık hamileyim iki haftadir canım nar çekiyor
Dmldgn Bugleemm bende asla inanmazdım ama limonu tuzlayıp tuzlayıp yerdim, vişneli dondurma, kivi sürekli bunları yedim kızım olucak 🥰
Bugleemm Dmldgn valla ne güzel bende hep limonata felan içmek istiyorum tatlı hiç bişey yiyesim yok 😀