Milann 1 hatta 3 cm açılmayla haftalarca bekleyenler olabiliyor, o gelen şey nişan olma ihtimali yüksek ama nişan gelmesi doğumun hemen başlayacağı anlamına gelmiyor 1hafta sürebilir. Nst de sancı benim de 36 haftalarda da çıkıyordu ama sancı çıkması önemli değil düzenli ve sürekli belli aralıklarla olması gerekiyor. Siz kasılmalarınızı takip edin düzenli aralıklarla mı geliyor