Kubosss123 doktorlar mantık çevresinde yaklaşıyor canım sağlık sektöründe olsan daha iyi anlardın demek istediğimi. Bu bir tercih meselesi değil aslında. Sen zararlı olduğunu düşündüğün şeyi reddederek daha zararlı bir şey yapıyorsun. Misal bebeğime o oranda şeker verilmesini istemiyorum diye düşünerek bu testi yaptırmıyorsan eğer şeker varsa olacakları kabul etmiş oluyorsun diye düşünerek ilgisiz davranmış olabilir doktorun.
Eğer gebelik şekerin varsa önlem almadığın her saat bebeğine olması gerekenden daha fazla şeker geçmesine, daha fazla insülinin kanına karışmasına sebep oluyorsun. En basitinden yüksek doğum ağırlığı, mecburi sezeryan ve bebeğin ilerleyen yaşamında tip 2 diyabete yatkın olması, yaşam boyu obeziteye yatkın olması gibi gibi gibi…