Ikrasltn 28+1 olduk bizde çok şükür en son 26 haftalıkken gittiğimde 940 gr dı şeker yüklememizde temiz çıktı tetenozun 2. Dozunu da 3 gün önce yaptırdık herşey güzel tek sıkıntımız bebeğim ters miş ayak gelişli görünüyor şimlik Hepimize hayırlıca Sağlıklı sıhatli kucağımıza almak nasip olsun 🤲😊