Ikrasltn şeker yüklemesi yaptırmadım çünkü 19. Haftamda şekerim yüksek olduğu için diyetisyene başladım. Diyabetli gebe olarak sürecim ilerliyor ve diyete devam ediyor sık sık şeker ölçümlerini yapıyorum. 29+1 haftalık olduk kızımla şükür en son 27+5 teyken 36 cm 1018 gr dı miniğim 💕