Nurtendemir ben 24. Haftama gireceğim yarın inşallah 🙏 benim rahmimde perde vardı, geçen yıl Denizhan Beyin yönlendirmesiyle Ankarada ameliyat oldum. Malatyaya geri döndüğümde tüm kontrollerimi ve tedavimi Denizhan Bey yaptı. Hamileliğim başlayınca ve normalde beklenenden daha güzel gidince sıkıntı olmadığını düşünüp yönlendirmeyi düşündü. Kanamalar başladı, serklaj oldum. Perinatolog için Rauf Bey’e gitmeyi kendim düşündüm ama 15. Haftadan 22. Haftaya kadar her hafta bir kere gidip Denizhan Beye göründüm. Detaylı ultrason için Rauf Beye gittim, riskli bir gebeliğim olduğunu söyledim doktorumun da Denizhan Bey olduğunu, sağlık hikayemi vs. Anlattım. Buraya gelip gitmenize gerek yok benim yapacaklarımo Denizhan Bey de yapar aksi bir durum olursa doktor benimle iletişim halinde olur dedi. Onun için şuanlık bir sıkıntımız yok, Denizhan Bey ile devam ediyoruz kendi adıma memnunum çünkü durumum normal bir gebeye göre çok farklı 😊 arkadaşım geçen yıl Denizhan Beye gidiyordu ve normal doğum yaptı. Doktor hastaneye gelene kadar doğurmuştu ve tamamen ebeler halletmek zorunda kaldı demişti. Normal durumunuz varsa kesinlikle değiştirin derim😊