Merhaba Arkadaşlar ben 9 yıllık evliyim bir kaybımızdan sonra şuan 5+4 hamileyim şükür Rabbime ♥ prş günü beta hcg >10000 çıktı.. Sizce iyi bir değer mi kalp atışını ne zaman duyarım? Yarın Dr gitmeyi düşünüyorum hangi doktoru önerirsiniz ve de kese bebek görünür mü o kadar heyecanlıyım ki iyi şeyler duymaya ihtiyacım var 🙈