Cigdm önerileriniz ve verdiğiniz bilgiler için çook teşekkür ederim 😊 Allah hepimize sağ salim doğumlar nasip etsin inşallah 🍀 progestanı doğuma kadar fitil olarak kullanacağım onu bırakma gibi bir durumumuz yok 😌 proluton iğneyi de 5 günde bir vuruluyordum 19. Haftadan sonra kanamalar artık kesilince progestanın yeterli geldiğini düşündü doktorum ve iğneyi kesti, sürekli gözetim altındayız zaten serklajlı olunca ne gelecek başımıza bir anda bilemiyoruz 😊 enfeksiyon başımın belası dediğiniz gibi ne yapsam da kurtulamıyorum, 3 gün geçiyorsa 4.gün hemen geri geliyor. Sürekli antibiyotik fitil kullanmak zorunda kalıyorum, çok da dikkat ediyorum temizliğime kullandığım tuvalete kıyafetlerime vs. Sürekli su içiyorum ama malesef yine de olmuyor. Enfeksiyona inanılmaz bir açıklık var 😕 buna da şükür daha büyük sıkıntılar olmasın da buna da razıyız. Çok fazla yoğun hareket etmemeye çalışıyorum, yemek yapmaya kalkıyorum onu da gün içine bölerek yapıyorum dinlene dinlene ayakta durduğumda hemen ödem topluyorum ayaklarım şişiyor 😖 gittiğim hastaneyi sırf doktorum için tercih ettim, doktorum orada olmasa o hastaneye gitmem dediğiniz gibi prematüre bebek konusunda fena olmasa da yine de yeterli gibi gelmiyor yavaş yavaş bunun da çaresine bakmaya önlemini almaya araştırmasını yapmaya başlayacağım hatırlatmanız için teşekkür ederim tekrardan 😊🙏son olarak, ben perdeyi aldırdım hamile kalmadan 6 ay önce ameliyatını oldum ondan sonra hamile kaldım. Perde yokken ameliyatlı halimle zor geçiyor, perde varken ne olurdu Allah kerim. Benim perdem çok büyüktü sağ rahim tamamen kapanmak üzereydi ve sol rahim çok küçük kalmıştı ve sol rahimde kistler oluşup duruyordu. Doktorum böyle hamile kalırsam ve bebek kistlere tutunursa 7 8. Haftayı görmeden ikiniz de ölebilirsiniz çok riskli bir durumdasın demişti, hamile kalmadan perdeyi aldırdık şükür 😊😊 siz serklajlı mısınız?