Kadiss Neslihankk sleppy dusunuyom canım 10 gun once 2800 Du kilosu yarın ne kadar oldu ogrenırm artık duruma gore de verırım 😊1 numara da 2-5 2 murada 3-6 yazıyo
Gulcan0187 Kadiss bebeğin kilosu ve cinsiyetide belirleyici oluyor işte her bebek farklıdır. Erkek bebeklerde biraz büyük başlamak gerekiyormuş
Mihrimah41 Kadiss kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama son zamanlarda çok hızlı kilo alıyolar. 2 no yenidoğan için ancak oluyor
tatlicianne Kadiss evet ortalama 5 kilodan sonra 😇 çoğu zaman bezler 2 dakika bile kalmıyor altında o kadar sık kaka yapıyor 🙈
Esraugur2310 Kadiss Ben oğlumda prima almıştım iyi gelmedi az almıştım Allahtan sonra molfixe geçtik onunla devam ettik simdi ikinciye hamileyim küçük paketlerden sleepy alcam bakalım denicem
RuzgarsMommy Bende prima piremium care 1 numara 92li paket aldim bakalım ne kadar gidicek görücez ona göre devam ederiz