Ozlemkubra Kadiss valla eşim 40lı boşuna alma dedi 2 numara sleppy 210lu aldım 😂😅 herhalde 1 ay götürür beni. Yakın arkadaşımada doktor prima pişik yaparsa sleepy dene garanti olur demiş o yüzden direk onu aldım
Ellosluk Kadiss bence fazla canım belki aldığın marka bebeğe yaramayacak değiştirmek zorunda kalacaksın
Ozlemkubra Kadiss sleepynün bedenleri primaya göre küçükmüş onu dikkate alın yani 1 numara 2-5 2 numara 3-5 gibi
Mihrimah41 Kadiss 1 alma direk 2 no al. 1ler aşırı küçük. Yenidoğan kakası sıvı olduğu için zaten taşma yapıyo. Eziyet çekersin 2nodan başla.
tatlicianne Kadiss evet ortalama 5 kilodan sonra 😇 çoğu zaman bezler 2 dakika bile kalmıyor altında o kadar sık kaka yapıyor 🙈
bburcu Kadiss biz molfix aldık 1-2-3 numaradan ikişer paket 🙄 pişik olursa yandık tabi orası ayrı eşim dinlemediği için heveslenip stok yapıyor 😅
Mihrimah41 Kadiss kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama son zamanlarda çok hızlı kilo alıyolar. 2 no yenidoğan için ancak oluyor
Neslihankk Kadiss 40 ciktiktan sonra 2 bedene gecilir kuzum tabi her bebekte farklidir ama benim oğlumda öyle olmuştu ben ilk bi 40li paket alicam sonrasına bakıcaz artık 🤗💙
Neslihankk Kadiss hangi marka bebek bezi alacaksan üstünde kilosu da yaziyo ortalama kaç kg dogucagini doktor söylemiştir ona göre de bakıp alabilirsin kuzum ben prima 1 numarayla başlamıştım 3.250 gr doğmuştu oğlum 🤗
Gulcan0187 Kadiss bebek hemen büyüdüğü için 2 numaraya hızlı geçiş oluyormuş bana 210 lu paket çok gibi geldi
Kadiss Neslihankk sleppy dusunuyom canım 10 gun once 2800 Du kilosu yarın ne kadar oldu ogrenırm artık duruma gore de verırım 😊1 numara da 2-5 2 murada 3-6 yazıyo