EdanurZ Kadiss bende sleepy düşünüyorum canım aynı soru işareti kafamda vardı iyi yaptın postu açmakla 🥰 bebeğe iyi gelmesinden ziyade sıvıyı tutuyor mu sızdırıyor mu hemen diye düşündüm ben kullanan varsa yazarsa iyi olur 😂🙈
EdanurZ Kadiss evet onu anladım 😂😂 ama 2-5 olan 3 kilo doğan çocuğa da kullanılır diye düşünüyorum stok yapmadan 1 paket 1 numara 1 paket de 2 numara alınabilir belki 😂🤔🥰