Ruveydaasker Kadiss bencede cok bende cok almıstım bebegı sıktı hep baskasına verdım sonra deneyın ole alın bnce
Kadiss perikizii banada oyle diyolar canım 8 10 tane gunluk gidiyo diye oyle dusununce cok degil az bile geliyo
Kadiss Minigimm2020 tabi canım ilk zamanlar cok gidiyomus dusununce az degil de iste hanı bez kabul etmezse falan diye dert var o zaman baya elimde kalır sen hangi markayı kullanıyorsun
02ozg Hangi bez markalarını kullanıyorsunuz acaba konusu açılmışken deneyimli olanlar tavsiye verebilir mi ☺️
Deletedmom337 Kadiss bence al ben direk 120 li aldim simdi bitiyor (8. Gunumuz) yenisini siparis edicem
Annisko Kadiss prima premium care aldım 92 li 1 numara :)) stok yapmadım 2 numara aldım sanırım o da 80 li bişeydi.bebekler hemen büyüyormuş ondan stok yapmadım ve doğuma 13 günüm var kızıma kavusacam💞🙏🧚♀️🎀
Kadiss Annisko hemen 2 numaraya gecilır mı canım orasıda sıkıntı iste ama aldıgın 210 lu bile gunde 7 8 tane gitse yetmiyor bile 😊Allah saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım benimde 16 gun var insallah 🤲
Annisko Kadiss kuzum amin hepimiz kavuşalım sağlıkla ınşallah.yetmezse de marketler mağazalar var zaten:)) doğum yapan arkadaşlarıma sordum yeter dediler onlar bana aslında yol gösterdiler🤷♀️yasayarak öğrenecez bakalım 🥰🙈
morsunbul95 Kadiss 200 tane bez size tam 1, ay idare ediyor 2 ay için 2 numara geçiyorsunuz. Ama deneme şansınız varsa daha küçük paket alsanız iyi olur
EdanurZ Kadiss bende sleepy düşünüyorum canım aynı soru işareti kafamda vardı iyi yaptın postu açmakla 🥰 bebeğe iyi gelmesinden ziyade sıvıyı tutuyor mu sızdırıyor mu hemen diye düşündüm ben kullanan varsa yazarsa iyi olur 😂🙈
tatlicianne Kadiss çok değil bence 😇bebeğim 3655kg doğdu 40 gün 1 numara kullandım. 5kg a kadar 1 numara 🥰