Merveee07 daha yürütmediler canım 7 de kalkabilirmişim ama uyuşukluk geçince ilk 1 saat felan adet ağrısı gibi bi ağrı oluyor ben ağrı kesiciye bile gerek duymadım öyle diyeyim oda kanadığım için herhalde şuan yattığım yerden hiç ağrı sızı hissetmiyorum korkulcak hiçbişey yok rahat ol