Azracan bende iğnesi hiç acıtmadı canım damar yolu daha acımıştı öyle diyeyim çıkınca nescafe içtim ondan mıdır bilmem ne bel ne baş ağrısı yaşadım tabi bünyeden bünyeye değişir mi bilmem. bebeğimi gördüğüm an korkudan akıttığım göz yaşları mutluluğa döndü hiçbişey umrumda olmadı o an, onu izlerken zaten ameliyat bitmiş çıkardılar beni odaya max 20 dakika kalmışımdır masada