Deebg bebek beklerde kanamalarımın sonu yok riske giriyoruz her geçen haftada,34doldurmuş oldum bunada şükür ya 26.haftadan beri kanamayla savaşıyorum kaç kez hastanelerde yattım,dr 34doldurunca beklemeyiz artık dedi plasenta previa total çok riskli canım,yarın kontrolüm var belki acil doğum olacak belki gün verecek ya da yine hastaneye yatıracaklar,göğüsündeki yaralar için lansinohun kremi iyi diyorlardı,çıktın mı canım hastaneden