Yaprakserkann Muberraonur Allah analı babalı buyutsun canım güle güle buyut bebeğini morelını yuksek tut bol bol süt sağ bebeğıne bende ılk gebelığımde oğlumu 37+5’teyken sezaryan ıle dunyaya getrdım oğlumdada solunum sıkıntısı vardı 12 gün kuvezde kaldı cok şukur ıyyız 21 aylık oldu şimdide kardeşini beklıyo 🙂🙂
Miniginannesiiii1111 Muberraonur ya bir kaç postta seni görmüştüm diyordun zaten Allah’ım evladını sana bağışlasın Allah analı babalı büyütsun inşallah hayırlı olsun ♥️🤲🏻
ipktos Muberraonur Rabbim bebeğini sana bağışlasın hayırlısıyla kucağına al inşallah sağlıkla sıhhatle 🤲🏻🤲🏻
Wonderanne Muberraonur amin insaAllah ama cok zor bana çok zor geliyor orda olması Allah güç kuvvet versin hepimize
Papatya011 Rabbim tez zamanda kavuştursun sizi sağlıcakla 🤲🏻 yanlış hatırlamıyorsam suyumuz az diyordun su durumun noldu canım?
Muberraonur Papatya011 canım tekrar azalmıştı artık damarlarda direnç olduğu için bebek beslenemiyordu tansiyonlarım fırlıyordu sürekli bebeğin alınmasını uygun gördüler yoksa bi anda karnında gider Allah korusun hiç anlamazsınız dedi doktor
Blackkcat Muberraonur ah canım hadi gözünaydın dualarım seninle ve meleğinle🤲🏻Benimde erken doğum olacak kanamalı gidiyor hamileliğim plasentadan 33+6oldum,şimdi tam kırmızı olmayan kanama oldum artarsa gidicem doktora,sen de bana dua et🤲🏻
Deebg Blackkcat canım sağ salim kavuşursun bebeğine inşallah bende cuma günü preeklemsi sebebiyle sezeryan oldum
Cigdemveminik Muberraonur rabbim yardımcn olaun acil şifalar versn cnm 🙏🏻 İğne yapılması çok iyi olmş tabiki bebeğin çarçabk toparlanır merak etme 🙏🏻
Muberraonur Cigdemveminik amin inşallah canım benim sonunda dünyaya geldi minik kızım çok şükür inşallah kavuşmakta nasip olur
Giz4110 -fv- maşallah canım ne güzel toparlanmış miniğinn🧿🥰 bunları duyunca korkum azalıyor vallahi kaçıncı haftada dogum yapmıştın😊
-fv- Giz4110 33+2 de doğum yaptım ama gelişimi 6 hafta gerideydi 27 haftaya uyumlu doğdu..ciğer geliştirici vuruldu doğumdan 2 hafta önce o yüzden solunum sorunu yaşamadık..1 kilo altında olduğu için yoruluyodu ,saatte bi 5 dakika oksijen aldı iki gün ..uyum aşamasını kolayca atlattık ..sonra oksijen ihtiyacı kalmadı
Giz4110 Muberraonur canım çok kısa bir süre sonra sağlıkla bebeğine kavuşacaksın inşallah sen sütünü düşün mutlu ol miniğin de güzel güzel büyüsün 🥰🥰🧿
Papatya011 Muberraonur hiç üzme canım kendini ben kendim bundan 22 sene önce bu imkanlar yokken 1750 gr 37 cm doğmuşum ki küveze filan koymamışlar herkes ölür diyormuş şuan büyüdüm de kendi çocuğuma hamileyim inşAllah senin bebeğinde sağlıklı şekilde sana kavuşacak 🤲🏻
Cigdemveminik Muberraonur olur kuzum rabbim sizlere bağışlayacaktır🙏🏻 Gözünüz aydın rabbim tez zamandada kavuştursun 🥰
EbrarBilgem Muberraonur rabbim en kısa zamanda kucağına da almayı nasip etsin canım gözün aydın bebeğinizle güzel günleriniz olsun 🤲🏻🤲🏻
Blackkcat Deebg aa canım benim çok geçmiş olsun hadi gözünaydın 😍nasılsın iyi misin,bebeğin nasıl kaçıncı haftanızdı,benimde yakın gsliba bu hafta içi olur mecbur yarın dr ne diyecek bilmiyorum belkide yarına kalmaz bile