Muberraonur Betul45 Ultrasonlar bazen yanlış da ölçüyor 37. haftada 1800 değildir ya inşallah Kilosu normal doğar Tek bir ultrasonda mı göründün peki
Betul45 Muberraonur Muberraonur 3 kere detayli ulgrosona girdim orda ölçüldü gobek ölçüleri hep kucuk çıktı riskli gebelik dedi birde son iki kontrolumde suyumunda az olduğunu söyledi daha fazla beklemeyelim dedi gun verdi agustos 5 birde kan akımı cok iyi dedi bebek hareketleri nasil dedi bnde cok guzel dedim bnde uzuluyorum kuveze girecek diye
Muberraonur Betul45 rabbim şifa versin bende çok üzülüyordum çok stresli bi hamilelik geçirdim meğersem gebelik zehirlenmesi geçiriyormuşum ben doktor anneme ikiside ölebilir demiş kontrol et demiş sürekli bana söylemedi doğumdan sonra söyledi
Betuloz Muberraonur belirtileriniz nasıl oldu acaba benimde tansiyonum sürekli yükselip düşüyor 35+5 olduk 37 de çiğer geliştirici verip alalım dedi doktor o zamana kadar takipte olalım şu an zehirlenme yok dedi ama korkuyorum
Muberraonur Betuloz yüksek tansiyon vardı sadece 15/9 tansiyon ile acil sezeryana alındım riske atmak istemedi doktor
Twinksmom Muberraonur Bende 34+5 te doğurdum o kadar hızlı büyüyorlar ki hiç korkmayın 16 günlük olduk bile 🙏😬
Muberraonur Twinksmom maşallah yanınızda mı bebişler haftasını doldurduktan sonra mı hespladınız 16 günlük diye peki nasıl oluyor
Twinksmom Muberraonur Kız yanımda oğlum prematüre apnesi 14 gündür yoğun bakımda inşallah salıdan sonra çıkıcak 🥺 günü nasıl hesaplamıyor bilmiyorum 14 temmuz da doğdular canım
Muberraonur Twinksmom maşallah sübhanallah tez zamanda o da çıksın inşallah bende nasıl hesaplıcağımı bilmiyorum çıkınca doktora sorucam artık☺️